هلیاهلیا، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

هلیا گوله ی نمک

دخترم موهاش بلند شده

1391/9/21 0:31
326 بازدید
اشتراک گذاری

هفت ماهگی هلیای عزیزمامروز ٥ شهریور ١٣٩١ است من هلیای نازم موهاش بلند شده هلیا الان ٢ سال و سه ماه و ٧ روزشه دخترم دیگه بزرگ شده خودش غذا میخوره با اسباب بازیهاش بازی میکنه شعر می خونه ٦ تا شعر کودکانه از حفظه بغلوقتی میگم هلیا نفس مامانه ذوق میکنه و میگه هیا نسف مامانه هلیا موهاشم بلند شده آخر این ماه عروسی عمه کوچیکه ی هلیاست قلب نمی خوام دوباره موهاشو کوتاه کنم اخه خیلی بانمک شده خودشم موی بلند خیلی دوست داره ولی   نمی ذاره گش یا گیره ی سر به موهاش وصل کنمبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نگار و نيكي
6 شهریور 91 8:13
تا خدا هست و سحر هست و جهان پا برجاست
دل ما بسته به لبخند تو گرم و پوياست
به راستي فرزند اصيل ترين و زيباترين هديه خداوند است سعي كن از لحظه لحظه با او بودن لذت ببري هلياي مهربون فرشته‌ي كوچك آسمان است كه به دستان تو سپرده شده براي تو روح بلند حمايتگري را از خدا طلب مي‌كنم كه بتواني روح لطيف او را تا بالاترين قله‌هاي موفقيت رهنمون شوي موفق باشي


باران قلنبه
10 شهریور 91 14:41
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید.این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی
یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا.



مامان عاطفه
31 شهریور 91 16:37
عزیییییییییییییییییییییییییییییزم . مرسی که به یادم بودین . کلی خوشحال شدم . عشق خاله ای تو هلیای من . این بوسا + هزار تا بوس دیگه تقدیم به تو . دوست دارم








مامان عاطفه
31 شهریور 91 16:39
الهه نازم مرسی که یاد من بودی . حالا چرا قلبت شکسته من برات ترمیمش کردم بیا
I love you


مامان عاطفه
10 مهر 91 18:48
جیگرتو بخوره خاله
مامان نگار و نيكي
27 آذر 91 14:53
الهه راستي هلياست يا عكس خودته


مامان عاطفه
10 دی 91 1:17
وای عسلم . چقدر عکست خوشگله خاله جون . الهی فداتشم .بزرگ شدی خاله